ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ....ΕΓΡΑΨΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ METLIFE!

Με την βράβευση τους για την ευρεσιτεχνία «Μολυβοστυλό»

Με όπλο την νεανική φαντασία, την ευρεσιτεχνία και ένα… μολυβοστυλό, για πρώτη φορά φέτος, τα παιδιά της Κιβωτού του Κόσμου ξεχώρισαν με την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Εικονικής Επιχείρησης του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece με την υποστήριξη της MetLife.

Η Κιβωτός του Κόσμου έλαβε τον έπαινο Ευρεσιτεχνίας στον διαγωνισμό της Εμπορικής Έκθεσης Μαθητικής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Αθήνας που έλαβε χώρα στο The Mall Athens στις 10 Φεβρουαρίου 2017. Η ξεχωριστή μαθητική «Εικονική Επιχείρηση», είχε την επωνυμία «ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Α.Ε.» και το προϊόν της είναι το μολυβοστυλό, ένα απόλυτα χρηστικό αντικείμενο που συνδυάζει μολύβι και στυλό. Αυτό το βραβείο καθώς και η συμμετοχή τους, τους χάρισε τη δυνατότητα να το παρουσιάσουν στον κόσμο και να εμπλουτίσουν τους ορίζοντές τους.  Στο πλευρό των μαθητών στάθηκαν αρωγοί η παιδαγωγός Βίκυ Δούκα καθώς και ο εθελοντής – ασφαλιστικός σύμβουλος της Εταιρείας MetLife, Γιάννης Παπαδημητρίου, ο οποίος τους προσέφερε την καθοδήγηση αλλά και τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να μπορέσουν να αντιληφθούν τις σωστές τακτικές του επιχειρείν στην Ελλάδα του σήμερα.

Το πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» πρόκειται για μια πρωτοβουλία του ΣΕΝ, που με τη στήριξη της MetLife, παρέχει δωρεάν σεμινάρια σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, ώστε να αποκτήσουν οικονομικές γνώσεις και να εφαρμόσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες δημιουργώντας την προσομοίωση της υλοποίησης τους. Συγκεκριμένα, η MetLife έχει επιστρατεύσει μέσα σε 3 χρόνια 350 εθελοντές της ως μέντορες για να εκπαιδεύσουν τους μαθητές και να βρίσκονται δίπλα τους για περαιτέρω καθοδήγηση προς αυτήν την κατεύθυνση.  Κατά τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, οι μαθητές σκέφτονται στην αρχή της σχολικής χρονιάς μια καινοτόμα επιχειρηματική ιδέα, κάνουν έρευνα αγοράς, υλοποιούν την ιδέα τους, δημιουργούν εταιρεία, εκλέγουν Διοικητικό Συμβούλιο και εκδίδουν μετοχές. 

Ως αποτέλεσμα αυτού του προγράμματος, το σχολείο εκπροσωπείται στον Διαγωνισμό Εικονικής Επιχείρησης του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων με αυτήν την ιδέα. Η κριτική επιτροπή επιλέγει και βραβεύει τις πιο αξιόλογες μαθητικές εταιρείες με βάσει διαφορετικά κριτήρια όπως η καινοτομία, η ευρεσιτεχνία, η καλύτερη παρουσία στην Έκθεση,  καθώς και ο κλάδος δραστηριοποίησης της εταιρείας. Οι μαθητές παρουσιάζουν και πωλούν τα προϊόντα τους στις Εμπορικές Εκθέσεις του ΣΕΝ και στη συνέχεια διαγωνίζονται σε Ελλάδα και Ευρώπη

H συμβολή της MetLife στην ενθάρρυνση των νέων να στραφεί προς την επιχειρηματικότητα είναι σημαντικότατη. Οι νέοι με αυτόν τον τρόπο μπορούν να συμβάλλουν στην επιχειρηματικότητα της Ελλάδας και να αποκτήσουν εφόδια και την απαραίτητη εμπειρία για την δύσκολη και απαιτητική επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας αυτής, η MetLife έχει εκπαιδεύσει μέσα σε 3 συνεχόμενα έτη, 3.500 μαθητές και συνεχίζει. Συγκεκριμένα, με ανεκτίμητο μοχλό τους εθελοντές της που λαμβάνουν τον ρόλο του καθηγητή, η MetLife διδάσκει σε συνεργασία με τον ΣΕΝ, μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία.

Η  συγκεκριμένη ενέργεια – πρωτοβουλία υπάγεται στο πρόγραμμα Life Changer της MetLife το οποίο εντάσσεται στο ευρύτερο CSR πρόγραμμα της εταιρείας We Care, την ενοποιημένη πλατφόρμα των προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας.

Ο Σταύρος Μιχαηλίδης, Head of Communication and Marketing της MetLife ανέφερε, «Για άλλη μια χρονιά, η MetLIfe με την υποστήριξη του MetLife Foundation, βρίσκεται δίπλα στους νέους. Φέτος, ο στόχος της εταιρείας ήταν το πρόγραμμα «LifeChanger» να επιμορφώσει ακόμα περισσότερους μαθητές, σε περισσότερα σχολεία δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά και να προσεγγίσει παιδιά που υποστηρίζονται από την ΜΚΟ, Κιβωτός του Κόσμου. Επιπλέον, στο πλαίσιο της υποστήριξης της νέας ψηφιακής εποχής, έθεσε σε πλάνο ανάπτυξης τεχνολογικές εφαρμογές, οι οποίες διευρύνουν την πρόσβαση στο πρόγραμμα σε ακόμη περισσότερα παιδιά, ανοίγοντας νέους δρόμους προς την οικονομική γνώση εντός και εκτός διαδικτύου.»