Skip Navigation

Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων

Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων

Το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων σας δίνει τη δυνατότητα να υποβάλλετε το αίτημα σας, με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί καλύτερα:
  • Μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου στο 210 8787 000, ζητώντας να σας συνδέσουν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
  • Με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στη φόρμα «Επικοινωνήστε μαζί μας».
  • Συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα επικοινωνίας στην πλατφόρμα e-Services
  • Μέσα από οποιοδήποτε Γραφείο Εξυπηρέτησης Ασφαλισμένων ή συνεργαζόμενο Πρακτορείο.
  • Με επιστολή στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, υπόψη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.

Εντός 2 εργάσιμων ημερών, από την παραλαβή του μηνύματος, θα  επιβεβαιώσουμε για την παραλαβή του αιτήματός σας και θα φροντίσουμε για την άμεση εξυπηρέτησή σας.

Στην ίδια ενημέρωση θα είναι διαθέσιμα τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου που θα χειριστεί την υπόθεσή σας, ενώ μέσα σε χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τις 30 ημερολογιακές ημέρες, από τη λήψη του μηνύματός σας, θα έχετε λάβει από εμάς τελική απάντηση.